Обслуговування і повернення товару
Компанія Molla здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства протягом 14 днів з моменту покупки.
Обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який не був у вживанні і немає слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших ушкоджень, захисні плівки не були видалені, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо. Обов'язково має бути збережена цілістю упаковка товару та її компоненти. Рідини не підлягають поверненню у будь-якому випадку.
Гарантія, обмін та повернення діє лише у випадку, якщо клієнт зареєстрований у системі та за ним зафіксована покупка.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Термін та умови гарантійного повернення у випадку браку:
- под-систему потрібно відправити у повній комплектації;
- доставка здійснюється за рахунок компанії Molla (якщо браку не буде виявлено - зворотню доставку оплачує покупець);
- при виявлені браку буде здійснено заміну на аналогічний пристрій або, за бажанням покупця, повернення коштів;
- діагностика девайсу відбуватиметься до 3-ох робочих днів.