Обслуговування і повернення товару

Компанія Molla здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства протягом 14 днів з моменту покупки.

Обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який не був у вживанні і немає слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших ушкоджень, захисні плівки не були видалені, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо. Обов'язково має бути збережена цілістю упаковка товару та її компоненти. Рідини не підлягають поверненню у будь-якому випадку.

 

Гарантія, обмін та повернення діє лише у випадку, якщо клієнт зареєстрований у системі та за ним зафіксована покупка.

 

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

 Термін та умови гарантійного повернення у випадку браку:

 

  • под-систему потрібно відправити у повній комплектації;
  • доставка здійснюється за рахунок компанії Molla (якщо браку не буде виявлено - зворотню доставку оплачує покупець);
  • при виявлені браку буде здійснено заміну на аналогічний пристрій або, за бажанням покупця, повернення коштів;
  • діагностика девайсу відбуватиметься до 3-ох робочих днів.